Kuala Lumpur, 6 d'aprile (AFP) - da 12 oghje oghje, u coronavirus novu in Malasia hà cunfirmatu 131 casi è 62 morti, purtendu u numeru totale di casi cunfirmati in 3.793. Oghje, 236 persone sò stati liberati da l'uspidale, purtendu u numeru totale di casi recuperati à 1.241.
Inoltre, secondu a lettera di wei jiaxiang, ministru di u trasportu malasianu, a Malaisia hà impurtatu da a China 100 letti adattati per unità di terapia intensiva sò stati consegnati in loti. U primu lotu di 28 letti hè ghjuntu in Malasia un ghjornu prima d'ieri è sò stati mandati à parechji spitali di u guvernu ieri. .
Hà ringraziatu a fundazione naziunale di l'oliu per a so generosa donazione di 100 letti in l'unità di terapia intensiva à u ministeru di salute per u trattamentu di i pazienti coronavirus.
I letti sò stati urdinati apposta da hebei pukang Equipment medical co., U più grande fabricatore di materiale medicale in Hebei, China. Attualmente, parechji paesi intornu à u mondu, cumpresi l'Italia, Spagna, u Regnu Unitu è i Stati Uniti, cumandanu i letti da a China per aduprate in unità di cure intensiva.
Sicondu u ministru di u trasportu malasianu, Wei Jiaxiang, "ùn hè micca faciule d'introduce questi letti, ognunu pesanu finu à 250 kg, in u nostru paese. U ministeru di trasportu deve urganizà trè piani per purtassi i letti in u nostru paese.
Siccomu l'amministrazione civile di l'aviazione civile di a Cina (CAAC) ha pruibitu l'ingressu di i straneri in Cina dapoi u 28 di marzu, u ministeru di trasportu hà da appiecà specificamente à l'ACAC per permettere i voli di carica airasia a Tianjin e Pechino, portendu tutti i 100 letti di ospedale in lotti.
A causa di a tamanta dimensione di i letti, solu 28 letti cumple a capacità completa di l'aereu.
U ministeru hè ancu in cunsultazione attiva cù l'amministrazione di l'aviazione civile di a Cina per portà i restanti 72 letti in casa quantu prestu.
Questi letti aiutanu à salvà a vita di parechji pazienti. Grazie per a fundazione naziunale di u petroliu, a carica airasia, l'ambasciadore cinese in Malesia è u nostru ministeru di l'affari straneri per a so assistenza per assicurà u trasferimentu fluidu di sti letti da a China à a China. "
In più, u ministeru di sanità malasiana hà impurtatu da i 94 respiratori di unità di terapia intensiva in Cina da compagnie aeree di Malaysia da cargo da Shanghai à l'aeroportu internaziunale di Kuala Lumpur a notte passata. Questi apparecchi medichi seranu di grande aiutu per a squadra medica in Malaysia per salvà vite più preziose.
Tempu di creazione: 29-20-Maiu